WELCOME! WE ARE GLAD THAT YOU ARE HERE.

BUILDING STRONG
RELATIONSHIPS

 

Corporate Communications – Media Relations – Content Marketing – Social Media – Personal Branding

EFFICIENT AND SUSTAINABLE COMMUNICATION FOR THE DIGITAL AGE.

Attitude and perseverance have always been cornerstones of successful corporate communications. In times of digitization, of a radical disruption, of constant change brought about by new forms of communication and disruptive business models, these qualities are all the more important. That is why Talisman has been supporting its customers in corporate communications for over 20 years as a long-term partner, and has developed a steady basis for successful communication in all media channels. Talisman never intrudes, but pays attention to the specifics and forms of communication of a company and integrates the employees from the companies into the implementation of the communication process. This is the only way to achieve a holistic result that is perceptible and profitable for everyone involved.

MORE »PROFILE«

CURIOSITY & ENTHUSIASM
FOR COMMUNICATION,
TECHNOLOGY
AND DIGITALS.

Since 1998, we have been working with great commitment and proven corporate communications success for clients in the Adtech and Edtech industry, digital media and advertising, agencies and start-ups. With great enthusiasm we regularly support a selected project from the social or cultural sector.

MORE »REFERENCES«

Talisman News

07.10.2020

Schulplattform MUNDO geht mit UX/UI-Design und Digital Branding von SANMIGUEL an den Start

München, 7. Oktober 2020 – Die neue Mediathek MUNDO vom Institut für Film und Bild in Wissenschaft und Unterricht ist gestartet (FWU). Verantwortlich für das Digital Branding, User Experience, User…

07.10.2020

CDR: Auf dem Weg zu einer digitalen Unternehmensverantwortung

Unternehmen aus allen Branchen digitalisieren sich. Die Corona-Pandemie wirkt zum einen wie ein Brennglas auf die fehlende Digitalisierung deutscher Unternehmen, zum anderen wird sie zum Treiber und lässt neue Dienstleistungen…

06.10.2020

Plastikreport 2020: Verbraucher nehmen sich und Unternehmen bei der Plastikvermeidung in die Pflicht

Erst an dritter Stelle sehen die Befragten die Verantwortung bei der Politik 63% der direkt befragten Konsumenten stimmen der Aussage zu, Marken sollen mehr recyclebares Material bei ihren Verpackungen verwenden…

MORE ON OUR BLOG